فرآورده‌ های نسوز ايران‌ (کفرا)

درباره شرکت:

شرکت فراورده های نسوز ایران به منظور تامین نیازمندی های صنایع کشور به انواع فرآورده های نسوز در بهمن ماه ۱۳۵۱ تاسیس و با ظرفیت اسمی ۳۲۰۰ در سال از فروردین ماه ۱۳۵۶ رسما آغاز به کار نمود . پس از انقلاب اسلامی در رابطه با خود کفایی این صنعت و همچنین با توجه به نیاز روزافزون صنایع داخلی و به منظور جلوگیری از خروج ارز با استعانت از خداوند متعال و همیاری و همدلی پرسنل فعال ومتخصص این شرکت طرحهای توسعه شامل خط تولید آجرهای قلیایی به ظرفیت ۳۲۰۰ تن در سال و خط تولید آجرهای منیزیت کربنی به ظرفیت ۲۰۰۰۰ تن و خط تولید آجرهای قیر تزریقی راه اندازی و بهره برداری از این طرحها آغاز شده است.

این شرکت با برخورداری از مدرن ترین تجهیزات تکنولوژی تولید و ربع قرن تجربه و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه قادر به تولید انواع فرآورده های نسوز با کیفیت بالا و قابل رقابت با انواع خارجی بوده و بر همین اساس صادرات قابل توجهی به کشورهای مختلف جهان داشته به گونه ای که در حال حاضر در بازار های منطقه جایگاه منحصر به فردی یافته است.

رشد روزافزون حضور در بازارهای جهانی مقارن دریافت گواهی نامه استاندارد جهانی ایزو ۲۰۰۰:۹۰۰۱ از موسسه DQS آلمان باعث ارتقا بیش از پیش کیفیت محصولات و افزایش سهم بازار گردیده است.

برای کسب اطلاعات مالی شرکت به لینک زیر مراحعه کنید.

https://codal360.ir/fa/

http://irefco.ir/?