✔اولين شعبه كارگزارى بورس بيمه ايران در استان مازندران افتتاح شد.👇

بیست و یکمین شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران در روز ٢٩ خرداد ١٣٩٩در شهر سرسبز ساری با حضور دكتر رضايى مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران، دكتر رباطى مدیر عامل این کارگزاری و جمعى ديگر از مديران و مسئولین استان مازندران و كارگزارى افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کارگزاری بورس بیمه ایران، در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین شعبه کارگزاری بورس بیمه ایران که روز پنجشنبه ۲۹ خرداد در شهر ساری برگزار شد دکتر محمد رضایی مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران ضمن حضور در اين مراسم و قدردانی از زحمات همکاران این کارگزاری اظهار داشت: رتبه کارگزاری بورس بیمه ایران كه در طى دو سال گذشته از ٦٧ به ٩ در معاملات بورس اواراق بهادار رسيده و همچنين گسترش فعالیت های این کارگزاری در كشور عامل اصلی ایجاد اعتبار برای کارگزاری بورس بیمه ایران می باشد.

وی تاکید کرد: سهم حجم معاملات در کارگزاری بورس بیمه ایران پیشتر ۵/۰ درصد بوده که طی یکسال گذشته این میزان به ۵ درصد افزایش یافته كه نشان از عملکرد قوی کارگزاری بورس بیمه ایران در بازار سرمایه است.

مهدی محمود رباطی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل کارگزاری نیز ضمن خوشامدگويى و ابراز خرسندی از روند رو به رشد افتتاحیه­های شعب کارگزاری در استان­های مختلف کشور اذعان داشت: طی ۲ سال گذشته تا به امروز کارگزاری بورس بیمه ایران موفق به افتتاح ۱۴ شعبه بوده و تعداد شعب فعال این کارگزاری از ۵ شعبه به ۲۱ شعبه افزایش یافته است.

وی افزود: اینبار کارگزاری بورس بیمه ایران بزرگترین شعبه خود را در خطه مازندران و در شهر ساری افتتاح کرده و طبق برنامه­ریزی­های انجام شده این شعبه نيز به یکی از کارآمدترین شعب کارگزاری بورس بيمه ايران خواهد پيوست.

رباطی تصریح کرد: مازندران دارای پتانسیل های فراوان و ضریب نفوذ بالاست كه می­تواند به درخواست­های مشتریان این کارگزاری در بازار سرمایه جامه عمل بپوشاند.